banner_di_pagina
banner_di_pagina

A Mostra Dentale Internaziunale di u Vietnam 2025 (VIDEC) hè ghjunta à una cunclusione riescita

A Mostra Dentale Internaziunale di u Vietnam 2025 (VIDEC) hè ghjunta à una cunclusione riescita: tracciendu inseme un novu pianu per l'assistenza sanitaria dentale.

 


23 d'aostu di u 2025, Hanoi, Vietnam
Hanoi, 23 d'aostu 2025 - A Mostra Internaziunale Dentale di u Vietnam (VIDEC), di trè ghjorni, s'hè cunclusa cù successu oghje à u Palazzu di a Cultura di l'Amicizia Sovietica in Hanoi. U tema di sta mostra hè "Innuvazione, Cuuperazione è Win Win", chì riunisce più di 240 espositori da più di 20 paesi di u mondu, attraendu più di 12000 visitatori prufessiunali è ottenendu un vulume di transazzioni previstu di più di 60 milioni di dollari americani. Hè diventatu unu di l'eventi più influenti di l'industria dentale di u Sudeste Asiaticu di l'annu.

logo白底图
Abbundanti successi: Doppia racolta di mostra tecnologica è cuuperazione cummerciale
Durante a mostra, i risultati d'avanguardia cum'è u restauramentu dentale stampatu in 3D, l'attrezzatura dentale intelligente è a tecnulugia di trattamentu senza dolore anu attiratu una vasta attenzione. U primu sistema di navigazione digitale per impianti publicatu da u gruppu tedescu Kava in u Sudeste Asiaticu hà firmatu accordi di appalti cù trè grandi ospedali dentali in Vietnam; L'attrezzatura diagnostica per immagini orale AI di China Meiya Optoelectronics hè stata favurita da agenti di parechji paesi. Sicondu e statistiche di l'urganizatore, l'85% di l'espositori anu dichjaratu d'avè righjuntu i so obiettivi previsti, cù u 72% di elli chì anu espressu a so intenzione di cooperà in situ.
Leadership accademica: prumove l'aghjurnamentu di i standard di l'industria
I 15 fori internaziunali tenuti simultaneamente si sò cuncentrati nantu à a medicina orale digitale è a tecnulugia d'implantazione di precisione, attraendu più di 300 esperti è studiosi di tuttu u mondu à participà. U Libru Biancu nantu à a Salute Pubblica Orale in u Sudeste Asiaticu, publicatu inseme da l'Associazione Dentale Vietnamita è esperti di Cina, Giappone è Corea di u Sud, furnisce una guida autorevole per u sviluppu di l'industria regiunale. L'area di furmazione pratica hà realizatu un totale di 40 dimostrazioni tecniche, chì coprenu più di 2000 praticanti.


China Power: Novu massimu in a superficia di mostra è u vulume di transazzioni
A prestazione di u gruppu espositivu cinese hè impressiunante, cù un aumentu di 35% di a superficia espositiva paragunata à u listessu periodu di l'annu scorsu. L'allineatori invisibili è i biomateriali lanciati da cumpagnie cum'è Weigao Group è Shanghai Feisen sò diventati temi d'approvvigionamentu caldi. U rispunsevule di a Mostra Creativa Zhongchi di Shanghai hà dettu: "I vantaghji di i prudutti cinesi in termini di costu-efficacia è innovazione tecnologica sò stati ulteriormente consolidati, è si prevede chì a scala espositiva aumenterà di un altru 20% l'annu prossimu.


Guardendu versu u futuru: U valore di a piattaforma VIDEC cuntinueghja à esse liberatu
L'urganizatore di a mostra hà annunziatu chì VIDEC si trasferirà à u Centru Internaziunale di Cunvenzioni è Esposizioni di Hanoi in u 2026, allargendu a so superficia à 20000 metri quadrati è aghjunghjendu attività di participazione publica cum'è a "Ghjurnata di Popularizazione di a Scienza di a Salute Orale". In u so discorsu di chjusura, un funziunariu di u Ministeru di a Salute vietnamita hà messu in risaltu chì VIDEC hè diventatu un centru chjave chì cunnetta a tecnulugia glubale cù u mercatu di u Sudeste Asiaticu, è cuntinuerà à prumove u miglioramentu di i standard regiunali di l'assistenza sanitaria orale.


Data di publicazione: 25 d'aostu 2025